Saxony for V 3.1 Final for LS 17

LS 17 Maps



Saxony for V 3.1 Final for LS 17

Version 3.1 Finale
Wie bereits angkündigt, sah ich mich auf Grund von Diskrepanzen wegen einiger verbauter Objekte gezwungen, nochmals diese Karte zu überarbeiten und die betreffenden Objekte wieder zu entfernen.

Dies betrifft:
• Fischzucht
• Kaviarproduktion
• FischForellen-Kühllager
• Weberei

Neu wurden dafür verbaut:
• Palettenfabrik
• Palettenlager für die Leerpaletten
• Brauerei
• Hopfenfarm
• Weberei

Damit die Palettenproduktion Sinn macht, müssen jetzt bei allen Produktionen Leerpaletten angeliefert werden. Ausnahme bilden dabei die Mühle, die Bäckerei, das Salzwerk und die Weberei. Bei der Weberei werden nach wie vor die Gestelle benötigt.

Um die ganzen Produktionen mit Leerpaletten beliefern zu können, habe ich ein 2. Sägewerk verbaut. Dieses befindet sich unmittelbar neben den Palettenfabriken. Auf dem Platz der Kaviarproduktion wurde das Palettenlager eingerichtet.

Die Brauerei benötigt zur Produktion des Bieres zum einen Wasser, Leerpaletten, Gerste und Hopfen.
Der Hopfen kann unweit vom Zuckerwerk produziert werden. Die Produktion läuft über das Fabrikscript und daher ist kein Wachstum zu sehen. Um den Hopfen produzieren zu können, werden Dünger und Kompost benötigt.

Für die Weberei wurde eine andere Weberei verbaut. Sie benötigt Wolle, Gestelle und Diesel für die Produktion.
Des Weiteren wurden einige optische Fehler korrigiert. So wurden alle Anzeigetafeln an den Außenlagern nochmals angepasst.
Und nun wünsche ich Euch viel Spaß auf der endgültig finalen Version der Saxonia.

So now it is time. After several weeks of indefatigable tinkering, despair, but also a time when Marhu.net became almost my second family and Google my second boyfriend, I finally managed to present my first public map to everyone.

The map was created on the basis of the empty 4-fold map provided by Kastor. A few highlights have been used to breathe life into the map. There are 4 outer bearings, all of which can be seen as separate and independent bearings. Each tank has a tank. There is also a car farm and a tank on the farm.

Directly in the yard are the stables for cows and pigs, the sheep can be found in the northern direction in the immediate vicinity of the farm.
Water is available at the cow and sheep farm and can be obtained free of charge at these locations. Further water connections exist in the industrial area at the sugar plant, as well as on the site of plant and seed production. In both of the last mentioned objects the water is payable.

For all friends of placable mods, I have created several blank industrial surfaces. So one is not forced to turn off its mods in the field.
There are 5 active and 4 usable train tracks installed. On two routes there is in each case a transfer station, where for technical reasons you can not immediately transfer to the train, but at least unload and immediately load with the train. You only have to change to the train.
The 5th route was planned for transporting animals from the cattle trader to the stables, but the project still failed due to a lack of livestock.

There are 57 fields, the smallest is about 2 hectares, the largest is 161 hectares. So all sizes are available and offer something for every taste. In the large field, I have switched off the missions, as the first fruit is always potatoes planted in the field. With the original potato harvester from Giants you need weeks until the field is empty. At field 37, possibly also 35 and 36 must be partly harvested or sown, since underneath the field (s) the Colli of the field mass is still and therefore the helper stops working.
According to the latest information, the card is MP-compatible. Minor errors are still fixed, but they do not affect the game experience.

A big thank you goes to sushidelic and Spieler11 for the grandiose support and advice with the Mapbau. Also a big thanks to my two test players, Mik and wegerenz. Without these 4 people I would never have come so far with the map.

Credits:
Modell:
Textur: Giants
Scripte: Marhu/kevink98/joker301069
Idee / Konzept: FalPos

Testspieler:

Mik
wegerenz
OldFrank
rk54
Jacky_79
Holzmichel
Onkelyogi

Team Multiplayer

OldFrank
Alf62
Forst Agrar Team Spielegemeinschaft
MünsterlandTV

Benutzerhandbuch

Trollhausen
weitere Scripts
BlackSheep

AdditionalMapTypes: BlackSheep

Objekte:
Kastor: Fermenter Silo, Holzhacker, Futtermischer Pack, Schlachthof
Marhu: Fireplace
kevink98: MilchTrigger (Abholung und Verkauf), Güllelager
Arii: diverse Objekte
slowtide63: Soja-Milch Produktion, Sägewerk, Logistiklager
farming2001: Kapelle mit GLocke
HarryBo: Tankstation
Nils23: Digitale Anzeigen
Spieler11: Flughafen, Straßenbahn
Nick98.1: Straßenschilder
auwgl: Bio-Diesel Raffinerie
San_Andreas: HoT Seeds & Fertilizer Produktion
Mod_Toaster: Schweinefutterlager, Heizkraftwerk für Hackschnitzel und Silage
GTX Mods: Multi Storage Shed
atze1978: Strassenbaukasten
ema1987: Saatgut- und Düngerlager
HenkieNL: Balestorage
Katsuo: Biomasselager
Niggels Beleuchtung
Farmerahner: Berg 3D
VASZICS: Strassenpack mit Brücke
Bauer heini: Shell Tankstelle
AKA_Boroda Joa: Zuckerwerk
Blacky_BPG: Hoftankstelle
Farmer_Andy: CompostMaster, Teile vom H-Milk Verkaufstrigger
Adstrip made by Beunheas (deHeasMachinery, Beunheas; Model, Texture and Idea (Aufschrift Michverkauf)
BaTt3RiE und Kobold Koby: Fischzucht, Kaviarproduktion, FischForellen-Lager (nur Version 3.0)

Der_Wanderer: Weberei

GE-Mapping: Brauerei

M-S_Buschi: Hopfengarten


CREDITS Flughafen und Straßenbahn

Modname: Maschendrahtzaun
Autoren: 112TEC

Modname: Strassensystem
Autoren: atze1978

Modname: Gehweg
Autoren: Luculus

Modname: Gebäude,Fahrzeuge
Autoren: BernieSCS

Modname: Schranken
Autoren: BlackyBPG

Modname: Fahrzeuge
Autoren: EKKI

Modname: Beleuchtung
Autoren: LKXstudios

Modname: Radarturm
Autoren: Rummelboxer

Modname: Deco
Autoren: From Holland Modding

Ein besonderer Dank geht an OldFrank für den Einbau der Multifrucht und an Holzmichel für das einzeichnen der Schneemaske sowie dem Einbau von choppedStraw.

Technische Unterstützung und Beratung:

sushidelic
Spieler11
OldFrank

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)


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Even though Farming Simulator 2019 / Farming Simulator 2022 is a great game, you can make it even more astonishing by installing Farming Simulator 19 mods / Farming Simulator 22 mods. There are plenty of mods for every part of the game so you can change or integrate whatever you like. All the FS 19 mods / FS 22 mods are absolutely costless, so you won’t spend anything trying to change the game according to your own wishes. Our main goal is to keep Farming Simulator 19 / Farming Simulator 22 community happy where everyone has a possibility to implement their ideas and enjoy playing a perfect game. If something looks disturbing, bothers you or maybe you just need to integrate more tools and supplements, simply use FS 2019 mods / FS 2022 mods. Not many games provide an opportunity to change it by individual needs, but Farming Simulator is different. You can do whatever you want just by installing LS 19 mods/ LS22 mods so it’s time for you to take action and fulfill even craziest ideas!



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