ANIMIERTES SCHWERLASTREGAL V1.21 for FS 17
The shelf has 3 compartments, compartments 1 and 2 can be moved up and down,
Thus, for example, one saves space with several cutting units and does not need a tool
To stow away. The shelf is about 16m long and about 2m (it fit 2 pallets one behind the other) wide.
In addition, the shelf has a cutting tool, which can be used to load the cutters on trailers via front loaders, wheel loaders or telescopic loaders.
The download contains a zip, please unpack it and copy two zips in the Mod folder.
Please always use the original downloadlink, thanks!
Changelog V1.1:
The shelf has now been set in such a way that the floors stand on their respective levels when the shelf is opened.
Apparently, there is an error that does not take the current positions when saving. Except before you save everything back to the standard.
Cutter Tool – Fixed bug, adjusted weight
Changelog V1.2:
After the last patch, the AnimationMapTrigger is no longer partial, so the GE version has now also been converted to AnimatedObjects
Changelog V1.2.1:
A moved trigger did not move the 2nd level
DE
Das Regal hat 3 Fächer, Fach 1 und 2 können rauf und runter gefahren werden,
so spart man beispielsweise Platz mit mehreren Schneidwerken und benötigt kein Tool
zum verstauen. Das Regal ist ca. 16m lang und ca 2m (es passen 2 Paletten hintereinander)breit.
Darüber hinaus liegt dem Regal noch ein Schneidwerkstool bei, mit dem via Frontlader, Radlader oder Telelader die Schneidwerke auf Anhänger verladen werden können.
Der Download enthält eine Zip, diese bitte entpacken und darin befindliche 2 Zips in den Mod-Ordner kopieren.
Bitte stets den original Downloadlink verwerden, danke!
Changelog V1.1:
Das Regal wurde nun in so als Standard gesetzt, dass die Böden auf Ihren jeweiligen Ebenen stehen, wenn das Regal aufgestellt wird.
Scheinbar gibt es einen Fehler, der beim Speichern nicht die aktuellen Positionen übernimmt. Ausser man stellt vor dem Speichern alles wieder auf den Standard zurück.
Schneidwerkstool – Fehler behoben, Gewicht angepasst
Changelog V1.2:
Nach dem letzten Patch mag der AnimationMapTrigger teilweise nicht mehr, daher wurde die GE Version nun auch auf AnimatedObjects umgestellt
Changelog V1.2.1:
Ein verschobener Trigger machte die 2. Ebene nicht bewegbar