North Frisian march 4-fold V 1.3 for FS 17
Version 1.3
– Getreidesilo am Hühner / Eierhof funktioniert
– Rinderstall nimmt jetzt Strohballen und Silageballen an
– Rinderstall produziert etwas mehr Mist und Gülle
– Trigger Schweinestall funktioniert
– Schild bei Sandproduktion passt jetzt
– Brückengeländer jetzt mit Collision
– Kurve bei G3 Leitplanken haben jetzt Collision
– Stahlpreis etwas erhöht
– Sackgassenschild und überflüssiges Kurevenschild entfernt
– Fliegend Deko bei bei BGA Mitte / Haus gefixt
– Factory Name Weberei und Salatzucht berichtigt
– Palettenschild Kürbisfeld hinzugefügt
– Falsche Schilder bei Grasfeld 8/9 entfernt
– Grasfeld 1 ist nicht mehr zu weit auf dem Deich und in den Bäumen
– Feld 10 angepasst
– Bei den Kuttern am Hafen fehlende Betonplatte eingefügt
– Gras in Einfahrt bei Feld 2 zu 15 entfernt
– Dekogras in Düngerproduktion entfernt
– Eierhof nimmt jetzt auch Strohballen an
– Gebäude des Eierhofs jetzt mit Collision
– Strohplane ragt nicht mehr in Hühnerstall
– Gefälle auf Grasfeld 8 und Feld 44 etwas abgeflacht
– Brennessel in Eiersammelstelle am Hof entfernt
– Leitpfosten Palettenlager zu Mehlfabrik hat jetzt keine Collision mehr
– Leitpfosten neben “Fabrik noch in bau” hat jetzt keine Collision mehr
– Textur Zuckerfabrik sieht jetzt nach Zuckerrüben aus
– Kartoffelfruchttextur auf Grasfeld entfernt
– PDA Map leicht angepasst
– Anzeige Produktionschild Weberei zeigt jetzt alle Zahlen ab
– Schwebende Bäume/Büsche bei BGA Ost auf den Boden zurück geholt
– Stroh bei Mischfutterproduktion Rinderhof nicht mehr durchsichtig
– Kürbisfarm nimmt jetzt auch Strohballen an
– 2 neue Hallen für Strohballen auf dem Rinderhof
Version 1.3
– Grain silo at the chicken / egg farm works
– Rinderstall now accepts straw bales and silage bales
– Cattle shed produces slightly more manure and manure
– Trigger pigsty works
– Shield at Sand Production fits now
– Bridge railing now with collision
– Curve at G3 crash barriers now have collision
– Steel price slightly increased
– Dead end sign and superfluous Kurevenschild removed
– Flying decoration at BGA middle / house fixed
– Factory name Weaving and Rosehip rectified
– Pallet sign pumpkin field added
– False signs removed at Grasfeld 8/9
– Grass field 1 is not too far on the dike and in the trees
– Field 10 adapted
– For the cutters at the port missing concrete slab inserted
– Grass in driveway at field 2 to 15 away
– Deco grounds removed in fertilizer production
– Eierhof now also accepts straw bales
– Egg yard building now with collision
– Straw tarpaulin no longer protrudes in chicken coop
– Slope on grass field 8 and field 44 slightly flattened
– Stinging nettle in egg collection point at the yard removed
– Leitpfosten pallet warehouse to flour factory now has no more collision
– Guiding posts next to “Factory still under construction” no longer has a collision
– Texture sugar factory now looks like sugar beet
– Potato fruit texture on grass field removed
– PDA Map slightly adjusted
– Display production label weaving now shows all numbers
– Floating trees / bushes at BGA East brought back to the ground
– Straw in compound feed production Rinderhof no longer transparent
– Pumpkin Farm now also accepts straw bales
– 2 new halls for straw bales on the Rinderhof
North Frisian march 4-fold map
Moin moin people, after a long construction time, it is finally time and I publish the first version of the 4-fold map.
North German landscape with 45 fields and 16 grass fields. 4 farms and 4 biogas plants, Hühnerhof and Rinderhof. Extra fruit varieties Oats, rye and hops. Take a look at the video for the map presentation in peace.
Huge production and sales opportunities:
Cattle Breeding -> Cows
Chicken farm -> eggs
Sawmill -> board pallets
Wood chipper -> wood chips
Pallet plant -> empty pallets
Composter -> Compost
Flour Factory -> Wheat, barley and rye flour
Bakery -> Bread, pastries and cakes
Brewery -> wheat or barley beer
Fruit farm -> apples, pears, cherries and plums
Vegetable farming -> salad, tomato, red cabbage and cauliflower
Distillery -> Obstler and Korn
Cutter -> fish and crabs
Dairy -> milk, butter, cream, quark and yogurt
Pellets Factory -> Pellets
Stoffrabik -> fabric rolls
Sugar factory -> sugar
Pumpkin Farm -> Pumpkin
Cement factory -> Cement
Butcher -> Meat and sausage
Dieselfabrik -> Diesel
Edible oil factory -> cooking oil
Potato washing plant -> washed potatoes
Potato Factory -> French fries, potato sack and chips
Compound feed -> compound feed for cows / cattle
Pig Feed Mixer -> Pig Feed
Farm shop with sale of fruits and vegetables -> cash boxes
fertilizer production
seed production
sand production
Kiesprodultion
Construction site with sale of sand, gravel and cement -> cash boxes
Bridge construction to get to the big island
3 supermarkets, 2 pallet points of sale and stadium for sale of the products
6 outlets for grain + horse farm, straw power plant, heating and straw / grass sales
Bank for the exchange of cash boxes
If you have any questions just look in my Let’s Play series there I show everything that is possible. Errors that should perhaps still be noticed, the best way to simply post among the videos on Youtube.
Many thanks and now I wish you much fun on the new map.
Kind regards
dani1803
FedActionLetsPlay